Donatıpro 5'i Sisteminizden Tamamen Kaldırma



Merhaba değerli kullanıcılar,

Bu yazımızda Donatıpro™ 5'i herhangi bir nedenle (umarız yeni sürümü yüklemek için) sisteminizden tamamen kaldırmak isterseniz neler yapmanız gerektiğini ele alacağız. Baştan hatırlatmamızda fayda var, Donatıpro™'nun kendi uninstall aracı burada anlatacağımız adımları zaten gerçekleştirir. Bu yazıdakileri anlatmamızın sebebi temiz uninstall yaparsanız bu adımları kontrol etmeniz içindir.

1. Adım: Yedeklerinizi almayı unutmayın!


Eğer stil dosyanız özelleştirildiyse ve Donatıpro destek dizini altında duruyorsa lütfen bir yedeğini alın.

2. Adım: Donatıpro 5'i uninstall edin.




"Denetim Masası > Programlar > Programlar ve Özellikleri" konumuna gidin ve listeden "Donatıpro 2017" programını seçerek "Kaldır" düğmesine basın. Kaldırma aracının talimatlarını uygulayarak Donatıpro'yu sisteminizden kaldırın.

3. Adım: Program dizinlerini kontrol edin

Her ne kadar Donatıpro kaldırma aracının tüm dizinleri silmesi gerekse de eğer bu dizinlerde kullanıcı müdahalesi olmuşsa silinmezler. Tekrar yedeklerinizi aldığınızdan emin ulun ve bu dizinleri silin.





4. Adım: Windows kayıt defterini kontrol edin

Bu adım gerekli olmasa da eğer bu işten anlıyorsanız kayıt defterinizi de temizlemenizde fayda var. Windows başlat menüsünden "Çalıştır > Regedit" komutunu verin.



Kayıt defterinde "Bilgisayar>HKEY_CURRENT_USER>Software" başlığı altında "Talia" anahtarını arayın. Varsa bu anahtarı da silebilirsiniz.

5. Adım: AutoCAD dosya yollarında Donatopro dizini kaldıysa temizleyin.

Bu adım en önemlisidir. Bazen Donatıpro kaldırma aracı AutoCAD dosya yollarından Donatıpro girdilerini temizleyemez. Siz de bu durumda yeni kurulum yaparsanız durum kötü olacaktır.



AutoCAD komut satırından "Options" komutunu girin. Ya da komut satırına sağ tıklayarak menüden seçin.

Karşınıza çıkan ilk sekmede "Support File Search Path" ve "Trusted Locations" başlıklarını açın.

Bu başlıklar altında Donatıpro'ya ait kayıt bulursanız seçin ve silin. Şimdi Bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Artık sisteminizde Donatıpro'dan herhangi bir kalıntı yok. Temiz kuruluma hazırsınız.

Kolay gelsin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LAYOUT KULLANARAK KİRİŞ PAFTASI HAZIRLAMAK ve ÖLÇEKLİ ÇIKTI ALMAK

DONATIPRO KÜTÜPHANESİNİ KULLANARAK C# İLE KENDİ DONATI ÇİZİM YAZILIMINIZI OLUŞTURUN!